Üzemlátogatással és városnézéssel indult a Vállalkozók Nyíregyházáért Egyesület pénteki programja Szikszón. Ezt követően dr. Piskóti István a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet vezetője tartott marketingelőadást a vállalkozóknak. Nyíregyháza már többször elnyerte a Városmarketing Gyémánt díjat. Piskóti István – aki egyben Szikszó város alpolgármestere – kifejtette: ez jelzi, hogy a város jól menedzsel és jól használja a marketingeszközeit.
„A városmarketing nagyon sok mindenhez nyújt segítséget. A lakosság megnyerésétől kezdve a befektetőkig számtalan eszköz van. Azt látom a pályázatokból is, hogy nagyon sokrétűen és sok terepen csinálja a város. Jó pályázatokat ír, mellyel bizonyítja, hogy nem csak sokat csinál, hanem jól is valósítja meg ezeket.” - mondta Prof. dr. Piskóti István.
Az intézetvezető szerint, ha egy városnak jó az imázsa, az a vállalkozókban bizalmat ébreszt. A fejlődést ezért valamilyen szinten közvetlenül vagy közvetetten befolyásolja Nyíregyháza marketingtevékenysége.
„Sok nagy város készül arra, hogy elvegye Nyíregyházától ezt a több éve tartó címet. Ha azt csinálja Nyíregyháza, amit eddig és olyan jól, akkor továbbra is megvan az esélye.”